.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابتكار يك جوان ايراني در گوگل براي مبارزه با "خليج ع ربي"

در جهت مبارزه ايرانيان با به كارگيري نام جعلي و دروغين "خليج ع -ر-ب-ي" ، یک جوان 24ساله‏ی ایرانی به‏نامِ حمید نظری در اقدامی ابتکاری و افتخارآفرین، ترتیبی داده است که در سایت گوگل سه لینکِ نخست در پاسخ به جست‏وجوی عبارتِ Arabian Gulf مخاطب را به جست‏وجوی عبارتِ Persian Gulf راهنمایی می‏کند .

برای مشاهده‏ی ابتكار شايسته ي این جوان مبتكر ایرانی و برای کمک به تداوم و تحققِ هدفی که او و همه‏ی ایرانیان دنبال می‏کنند، عبارت مجعولِ Arabian Gulf را در گوگل جست ‏و جو کنید و سه لینکِ اولِ پیداشده را باز کنید. انجام این کار از سوی شما، این سه لینک را در صدرِ لینک‏های جست‏ و جو و مشاهده‏شده قرار می‏ دهد.

این پیام را برای همه‏ی دوستان و آشنایانِ خود که از این آب‏ و خاک هستند، بفرستید.

این نکته‏ی مهم را هم به یاد داشته باشید که تا ثبتِ یک‏میلیون امضا برای بازگرداندنِ نام «خلیج‏فارس» به نقشه‏ی ماهواره‏ای و آنلاینِ گوگل‏ارت، هنوز به تعداد قابل‏توجهی امضا نیاز است.

تا صبح روز شنبه، چهاردهم اردیبهشت‏ماه، تعداد اعتراض‏های ثبت‏شده فقط 636000 امضا بوده است . بدين ترتيب هنوز هم باید این نشانی را برای هر ایرانی که می‏شناسید، بفرستید :
http://www.petitiononline.com/sos02082/

به نظر می‏رسد به نتیجه رساندنِ این اقدام نیازمند کوششی جدی‏تر است. بنابراین لطفاً این پیام را به هر طریقی که می‏توانید (ایمیل، پیام کوتاه ، وبلاگ، دورنگار، پرینت، و...) برای همه‏ی ایرانیانی که با آنها مراوده دارید، بفرستید.

ارسالِ این پیام برای بستگان، دوستان و آشنایانی که مقیم خارج از کشور اند، به علت دسترسیِ گسترده ‏ترِ آن ها به اینترنت احتمالاً در سرعت بخشیدن به روند افزایشِ امضاها مؤثر تر خواهد بود.

برخي كشورهاي عربي منطقه خليج فارس، سال هاست كه مي كوشند ، به رغم وجود اسناد و مدارك تاريخي فراوان و خدشه ناپذير، به دروغ اثبات كنند كه اين خليج، عربي است و تلاش دارند در محافل مختلف، نام عربي نيز بر آن بگذارند تا به مرور زمان مدعاي كذب خويش را اثبات كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.